★ Film Önerileri, Vizyondakiler, Replik, Fragman, Afiş, Box Office, Unutulmaz Filmler...

Ben-Hur (2016)

BEN-HUR

Vizyon Tarihi: 9 Eylül 2016
Yapım Yılı/Yeri: 2016/ABD
Türü: Tarihi, Macera, 3 Boyutlu
Süre: 124 dakika
İzleyici Sayısı: 195.359*
IMDB Puanı: 5.7FA Puanı: 
Yapımcı: Sam Englebardt, Trevor Macy, William D. Johnson
Yönetmen: Timur Bekmambetov
Senaryo: Lew Wallace, Keith R. Clarke, John Ridley.
Oyuncular: Jack Huston, Toby Kebbell, Rodrigo Santoro, Morgan Freeman, Haluk Bilginer, Nazanin Boniadi, Ayelet Zurer, Sofia Black-D'Elia, Pilou Asbæk.

Resmi İnternet Sitesi : http://www.benhurmovie.com/ 

Filmin Özeti
        Film, Lew Wallace'ın ölümsüz romanı Ben-Hur: A Tale of the Christ'a dayanmaktadır. Kitap ilk olarak 1959 yılında William Wyler yönetiminde sinemaya uyarlanmış ve 11 Oscar kazanmıştı. Ben-Hur filmi, Roma ordusunda subay olan üvey erkek kardeşi Messala tarafından haksız bir şekilde ihanetle suçlanan prens Judah Ben-Hur'un epik hikâyesini konu alıyor. Rütbesi alınan, ailesinden ve sevdiği kadından (Nazanin Boniadi) ayrı bırakılan Judah, köleliğe zorlanır. Denizde geçen yıllardan sonra intikam almak için vatanına döner.

FİLM
Tavsiye Et :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2014. Film Ajanda - All Rights Reserved
Alternatif Medya ve İnternet Hizmetleri